:: Tjohoooo ::

Pyssel.net hade en tävling i februari med "hjärtetema" där man skulle scrappa om någon man tycker mycket om och göra ett matchande kort som man skulle ge till denna person. Jag valde att scrappa om min fina vän Terese som jag lärde känna när jag flyttat ner till Malmö. Och vet ni vad?? Jag vann tävlingen, sååå roligt!! Tack till alla som röstat på mina bidrag ♥

Det fina pärlhjärtat på layouten har Fias son Vincent gjort till mig, både Ella och Vincent har gjort flera fina pärlplattor till mig och detta hjärta passade så himla bra på denna layout.




Kommentarer
Postat av: Terese

Åh vad roligt! Jag blev så glad när jag fick detta och blir fortfarande glad när jag ser den! Kramar

2009-03-20 @ 15:40:53
Postat av: Annyt

Tjohoo, fasen va kul med en vinst, GRATTIS!!

2009-03-20 @ 18:44:13
URL: http://annyt.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis till vinsten! Supersnygg layout och så läckert kort! Gulliga ungar som förser dig med pärlplattor också. =)



Kram!

2009-03-20 @ 19:14:46
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tjohoo!! JÄTTEGRATTIS vännen! Verkligen välförtjänt! Så härligt att du har sån't flyt med pysslet :D

Började svara på ditt mail i förrgår, men glömde visst att skicka det - så det kommer alldeles strax.



PUSS!

2009-03-21 @ 22:37:21
Postat av: Maria B

Grattis till vinst! Jättehärlig LO och kort i härliga färger!

/Maria B

2009-03-24 @ 12:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0