:: Helgen ::

Jag har haft en sån härlig helg. Den började med en lugn lördagsmorgon med smålullande i morgonrock och en lång frukost. Vid lunchtid tog jag en promenad runt Pildammsparken och spanade in två ytterligare vårtecken. Glass/korv/sockervads-vagnen och två vackra vita svanar.





Lördagskvällen spenderade vi hos och med goda vänner i Höör med god mat, melodifestival och sällskapsspel. Anne och Andy har nyligen flyttat in i sitt nybyggda hus, ett superfint hus. Man blir liiiite sugen =)


Snack efter maten.


Jag och Anne hade kökstjänst.


Andy och Sebastian


Anna och Jimmys son Theo lekte tittut med oss, mycket skojigt =)


Theo fick tag på Sebastians mobil och tyckte den var mycket spännande.  "Vill du ha tillbaka din telefon?...HA, skulle inte tro det va!!" :D


Efter maten samlades vi framför tv:n och kollade på Melodifestivalen. Trodde ju inte riktigt det skulle sluta som det gjorde..men men..någon skall vinna. Tack Anne och Andy för en mycket trevlig kväll!! Och tack Anders, Jimmy, Anna, Theo, Jimmy och Annika för trevligt sällskap :)

Idag söndag började vi med att tvätta veckans tvätt och sedan stack Sebastian iväg för att fiska i Ystad. Jag har spenderat hela eftermiddagen och kvällen med att rensa ur och sortera scrapsaker. Det är sjukt vad mycket grejer man har i gömmorna som man glömt bort att man hade ;) Nu har jag liiite bättre koll, men det är en bit kvar innan jag har ordning på allt. Jag har fått ihop en stor hög med grejer jag skall sälja i alla fall!

Imorgon är det måndag och ny arbetsvecka, det är dags att börja längta efter nästa helg =)

Tack till alla som kommenterat det förra inlägget och presenterat sig, det är jättekul att få veta lite mer om er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0