:: En kväll på stranden ::

När jag kom hem från jobbet idag så vände jag i princip i dörren, bytte bara ut väskan mot Sebastian och gick ut igen. Vi gick till affären, köpte med oss en engångsgrill, ett paket korv och bröd och promenerade sedan ner till Ribban och la oss i gräset ovanför stranden och grillade korv. Vi hade det riktigt mysigt tillsammans i solen!

Jag fick också vara med på bild..även om det bara blev skuggan av mig ;)


På vägen ner köpte vi ett paket med jordgubbar också, som vi mumsade i oss som efterrätt.


Vi gick sedan en lång härlig promenad förbi Ribban och upp i Limhamnskvarteren och sedan hem igen. Ett perfekt sätt att spendera måndagskvällen på!

Kommentarer
Postat av: Fialia

Det låter underbart! Kul att din skugga fick vara med på foto. :)

2009-06-22 @ 22:40:45
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så mysigt det låter! Så enkelt men mysigt och spontant.

2009-06-23 @ 12:50:28
URL: http://hanna-bemi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0