:: Uppdragslös ::

Som ni säkert läst lite här och var vid det här laget så är det nu bestämt att ScrapAddicted stänger sin verksamhet. Otroligt tråkigt tycker jag, Sveriges bästa scrapbutik finns inte mer :(

Det har varit fantastiskt kul att vara medlem i detta härliga DT-gäng, och jag kommer verkligen sakna mitt uppdrag, mina DT-kollegor och Jane, även om vi såklart kommer hålla kontakten! Tack Jane och alla i teamet för en jätterolig tid tillsammans!

Nu får jag påbörja jakten efter ett nytt uppdrag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså! skall den bästa butiken stänga nu? Trist!

2009-07-17 @ 12:34:16
Postat av: Anonym

Ja, vad det är sorgligt. Vi måste hålla kontakten ändå....eller hur? Jag vill ha pysselträffar med dig (och med Fia och Jane och Marie och de andra)! Å dubbeldates med din S och min H vore inte heller dumt *drömmer och planerar* ;)



Kram!

2009-07-18 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0