:: Ojdå ::

När man tittar på den här bilden så får man faktiskt fråga vad sjuttsingen jag och Björn håller på med...



Men om man är lite uppmärksam så ser man att väggen till höger har ett antal fläckar på sig. Om man tittar riktigt noga så ser man att det är stearinfläckar från värmeljusen i ljushållaren som Björn smidigt lutade sig emot. Detta tyckte Björn var lite pinsamt, så han gömde sig bakom min hand en stund =))

Sen kan man också fråga sig varför jag håller en cigarett i min vänstra hand (såå, ni såg inte den förrän nu?). Faktum är att jag vet inte varför jag håller i den, någon gav den till mig? Jag kan garantera att inte blev använd, isch!

Kommentarer
Postat av: Denise

Och fläckarna är ännu värre o större nu när Björn försökt med alla husmorsknep för att få bort dem...suck...

2009-01-02 @ 10:31:07
URL: http://zahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0