:: Doftar nybakat ::

Imorgon fyller mannen min år, dessutom fyller också min söta svärmor Agneta år på samma dag,  så det blir kalas för båda här hemma hos oss imorgon eftermiddag. Ikväll har jag rotat runt i köket och bakat blåbärsmuffins och hallongrottor som kommer samsas med några dammsugare på bullfaten imorgon. Blåbärsmuffinsen kommer få var sitt marängtäcke på sig innan de serveras, recept finns här.



Hallongrottor redo att sättas in i ugnen.


Dagen har jag spenderat på en härlig scrapträff i Lund med mysiga tjejer. Kolla in Jennys blogg för några bilder!

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅÅÅÅhhh jag hade oxå velat vara med och få njuta av det goda ; ) jag kan säga att dessa muffins kommer att bakas även i Kalmar ser så himla goda ut!!!

Jag hoppas att ni får en härlig dag och hälsa kära bror och gratta från oss e du snäll!



Stor kram



SAra

2009-01-31 @ 23:35:43
Postat av: Zarah

Det ser gott ut - särskilt muffinsen. :)

2009-02-01 @ 10:27:57
URL: http://zarischka2.blogspot.com
Postat av: Nina

Mmmmmm, vad läckert!! Grattis S!

2009-02-01 @ 16:30:06
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0