:: Bowling ::

Igår kväll var vi med några vänner och bowlade och åt middag efteråt på en spansk restaurang vid sidan om bowlinghallen. En mycket trevlig kväll! Jag kom trea bland sex personer, vilket jag är mycket stolt över med tanke på att jag inte vet vad jag håller på med när jag bowlar =)

Jag lyckades dessutom med konststycket att göra en otroligt graciös(?) vurpa när jag råkade komma för långt fram med ena foten på bowlingbanan (det är för j***a halt kan jag tala om). Så med mitt onda knä och ganska så bortgjord (jodå, de skrattade åt mig när de konstaterat att jag inte var allvarligt skadad) så känner jag mig värd tredjeplatsen ;)




Sebastian in action.


Och så jag in action.

Tack Denise, Björn, Magnus och Rasmus för en mycket trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0