:: BlogAward ::

Sötaste Ellinor har förärat mig en blogaward, tack snälla du!



Så här säger reglerna:
- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Det är så svårt att välja ut bloggar att skicka vidare till, men jag vill lyfta fram två tjejer som är duktiga scrappare och väldigt flitiga med att besöka och kommentera min blogg. Jag blir så glad av era ord!
Joggemia
Ängel60

Kommentarer
Postat av: Mia

Gulliga söta du...tack!! Du har gjort min dag! =)



Kram!

2009-01-20 @ 06:04:16
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tack, vad glad jag blir att du gillar mina besök.....

Kram Aase

2009-01-20 @ 08:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0