:: Utmaning ::

Jag hittade den här tvådelade utmaningen hos Milla, jag tyckte den var kul så jag snodde med den hit :)

UTMANING NR 1
Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!

1. Vad heter du?: Linda
2. Ett ord på fyra bokstäver: Luva
3. Flicknamn: Louise
4. Pojknamn: Ludvig
5. Yrke: Lärare
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Leggings
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: Läppbalsam
10. Plats/stad: Linköping
11. En orsak att vara sen: Lathet
12. Något man skriker: Lugn!
13. Film:  L.A. Confidential
14. Något man dricker: Lättmjölk
15. Band: Lars Vegas Trio
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn: Lingonvägen
18. Bil: Lada
19. Sång: Listen to your heart

UTMANING NR.2
Gör så här:
1) Gå in på google.se (bildsök)
2) Sök på datumet du fyller år (t.ex. 28 mars)
3) Ta andra bilden och ladda upp!
4) Bilden du ser är din framtid

Här är min bild, 5 april:


Bildens ursprung.

Jaaa...vad säger man...skall jag vara överlycklig eller orolig?? HAHA

Och jag utmanar: den som känner sig sugen!


Kommentarer
Postat av: Denise

ja jag hade varit överlycklig...du ska se MITT resultat.. publiceras imorgon tror jag. Måste först samla mig haha!

2009-02-28 @ 12:33:51
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: Ami

Jag gjorde ett bildsök enligt kriterierna, och jag blev mycket orolig. fniss

border.jpg" rel="nofollow">http://www.marvel.com/universe3zx/images/e/e1/Shehulkborder.jpg

om jag även sökte på årtalet blev det denna bild:

http://www.aik.se/fotboll/historik/500aikare/bilder/svendahl760524mal.jpg

Jag måste alltså träna en hel del för att nå till min spådda framtid.

2009-03-01 @ 14:24:08
URL: http://amispyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0