:: Gimme gimme..... ::

.....Martin Rolinski på ett silverfat, yummie 10 Och vi delar visst en sak...vi gifte oss på samma dag, dock inte med varandra *fniss*


Jag tittade på första timmen av Melodifestivalen och tyckte det var rätt ok kvalitet på låtarna. Jag diggar BWOs låt mest, lika knäppt och underbart som vanligt! Jag skippade dock röstningen, sånt skit.

Resten av kvällen har jag spenderat dels vid datorn där jag skrivit ut en massa nya foton och sedan en stund vid scrapbordet, där ett kort och en layout till croppen skapades.  De kommer i bloggen imorgon, jag skall bara fota dem i dagsljus först.

Imorgon är det dags för scrapträff i Lund, med Fia, Matilda, KarinKate och Katta. Det skall bli riktigt skoj!

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är Martin i BWO läcker!!!!!

2009-02-22 @ 10:38:59
Postat av: Viveka på Humlebacken

Usch nej, Linda, Martin är OLÄCKER; på gränsen till läskig tycker jag.... Honom kan du få ha för dig själv, tycker jag alltså:)

Ha så kul på i Lund!

2009-02-22 @ 11:23:29
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Åh härligt med träff, jag scrappade också istället för röstningen, mycket bättre tyckte jag :)

Kram Aase

2009-02-22 @ 21:53:11
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0