:: Julstök ::

Jag älskar julen och helgen har jag ägnat åt att julpyssla på alla möjliga sätt och vis. Det har varit papper, mossa, mjöl, buxbom, saffran, band, socker, järnek och apelsiner högt och lågt. Jag kan lova att det kommer ett och annat blogginlägg om detta framöver =)

Igår började vi julstöket med att först köpa ett gäng sillfiléer i Fiskehoddorna för att lägga in och sedan åkte vi till nya Ikea för att köpa nya stearinljus och värmeljus. På kvällen bakade jag och Sebastian lussebullar och pepparkakor. Och inte kan vi äta upp alla dessa lussebullar själva? Nee, jag tror våra arbetskamrater kommer bli glada imorgon ;)






Kommentarer
Postat av: terese

mums, så gott du bakat :-P ramen är av katie pertiet, och jag tror man kan hitta den om man söker på henne + carded stacked frames.

2009-12-06 @ 22:32:38
URL: http://skapar.blogspot.com
Postat av: myamia

åhhhh så smarrigt. just nu deffar jag, alltså får jag inte njuta av sånt hära smarrigt ;) men det är värt deet, snart har jag nått mitt mål.

attans du att lagerhaus hade slut på kulorna. då kanske det inte är någon ide för mig att åka till göteborg bara för att köpa kulor, om dom inte ens finns...

kram

2009-12-06 @ 23:52:01
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Lotta

Mmmm, så gott det ser ut. Tack för grattis i min gästbok angående bebisen. :)



Kram!

2009-12-07 @ 17:50:01
URL: http://ohlovely.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0