:: Julklappsscrapsträff ::

I torsdags var Fia och Kate här och vi hade en "julscrapträff" med julklappsutdelning =) Det var himla mysigt, vi gjorde julkort och spelade julmusik. Och turen vände minsann denna dagen, så jag fick äntligen hämta min Nespresso och kunde bjuda på den allra godaste latten.

Julklappsutdelning var det ja och jag fick så fiiiina saker! Från Fia fick jag detta underbara förkläde från GreenGate som jag länge önskat mig.


Och så fick jag en söt pappersmapp, behövligt kan jag lova...mina välanvända börjar falla sönder.

Kate hade läst min önskelista också och gav mig en söt liten örhängeshållare, det blev kanonfint med mina favoritörhängen uppradade. Jag fick också två böcker precis i min smak, en kriminalroman och en chic lit, perfekt till julledigheten.


Tack söta ni för dessa perfekta klapparna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0