:: Julklappar ::

Jag måtte ha varit väldigt snäll i år, för jag fick så många fina saker från tomten! Jag blev så klart glad för alla julklapparna, men liiite extra glad blev jag för detta halsband som jag fick från Sebastian. Jag fick de matchande örhängena i morgongåva när vi gifte oss och har önskat mig detta halsband för att ha dem i ett set.

Övriga julklappar utan inbördes ordning ;) Termosmugg från Coolstuff, en trådlös mus för att ersätta min gamla som sett bättre dagar, presentkort på MQ och Åhlens, en bok om Kosterhavet (som invigdes som Sveriges första marina nationalpark, denna boken gavs ut i samband med detta. En bit "hemma" i min bokhylla med andra ord), en superfin scarf i lin som mamma stickat, två böcker som jag kan sluka under jullovet, lösviktste, huvudmassgegrej, massor av fiiina sötispärlor från svärmors resa till Kina och en handkräm för mina torrishänder.

Gemensamt fick vi en brödrost (faktiskt var det två, men en skall vi byta in mot något annat) och en toarulleshållare. Två saker som vårt hem behövde uppdateras med :)

Kan inte säga annat än att jag är väldigt glad, tusen tack för alla generösa julklappar!! ♥

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Underbart halsband :-) God fortsättning!

2009-12-28 @ 09:18:44
URL: http://mahlin78.blogspot.com
Postat av: Elenore

Vilket fint halsband, förstår att du blir glad för det.

Jag funderar på att äntligen slå till och skaffa mig en systemkamera, men vill inte lägga en förmögenhet på den. Vad har du för kamera? Nöjd? Tips?

2009-12-29 @ 23:38:07
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0