:: En liten tillbakablick ::

Myamia tipsade om denna roliga manick, som går att ladda ner på Poladroid.net. Vad passar bättre än att sammanfatta detta året med ett gäng polaroidfoton? Så här kommer ett axplock av roligheter som hänt under året!

Januari - jag blev bland annat förevigad av Jenny Sandberg i en Trash the dress-fotografering. Sjukt kul!


Februari - vi tog en promenad i en kall men vacker vinterdag.


Mars - jag och ett stort gäng med tjejer scrappade loss på Scrapaddicteds mara.


April - vi firade påsken i Strömstad.


Maj - jag åkte till underbara New York (och blev kär ;)  och hälsade på Linda och Pontus.


Juni - vi firade midsommar i Trelleborg.


Juli - vi firade semester i Strömstad, tillsammans med familjen Breiler.


Augusti - Sara och Mattias gifte sig och jag fick äran att föreviga dem :)


September - vi firade vår ettåriga bröllopsdag på ett soligt och vackert Ven.


Oktober - i början av månaden träffades några goda vänner förenade genom scrapbookingen och tjatade bort några timmar.


November - vi fick vår första leverans av Linas matkasse och blir förtjusta.


December - lägenheten fylls av adventsstämning.


Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken härlig sammanfattning! Måste liftas. :)

2009-12-22 @ 13:04:04
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Annika

Underbar odyssé över året! Jag önskar dig en riktigt God Jul också!

2009-12-22 @ 22:11:32
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: tvillingmamma Lotta

Härlig sammanfattning!

Och vad paff jag blev över att se mig själv, om än väldigt suddig!

kram

2010-01-03 @ 01:04:08
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0