:: Hemlis ::

Åh jag har minsann en liten hemlighet (scraprelaterad..så låt inte fantasin skena iväg Wink) Jag fick ett besked i förra veckan som gjorde mig sååå glad!

Något annat som gör mig glad är att det är fredag igen, underbara ljuvliga fredag! Ikväll skall jag verkligen bara ta det lugnt och myyyysa. Jag har tinat ett paket med kräftor som min svärfar fångat och skall titta på massor av avsnitt av Brothers & Sisters. Sebastian har åkt till Norge idag för att fiska lax med sin pappa och några kompisar, så jag är gräsänka till nästa lördag. Men det kommer nog gå snabbt för jag har en massa roliga saker inplanerade!

Ha en himla mysig helg!!

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Åh, spännande med hemlis. :o)

2009-09-01 @ 12:00:31
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0