:: Tack för tips! ::

Tack för alla kommentarer om tips om New York och hälsningar om en trevlig resa, ni är så söta :)

Jag har gjort en liten anteckningsbok med hjälp av Fias Bind-it-All, i den skall jag skriva upp alla tips jag fått och andra små funderingar jag har inför min resa. Sedan fyller jag på med anteckningar om mina upplevelser och äventyr under resan, perfekt att ha när jag scrappar mina foton sen. Skall försöka ta en bild på den och visa imorgon.

Idag kom nya numret av Scrapbooking m.m. och jag har med två layouter i den :) En scraplift på sidan 68 och efter Helenes skiss på sidan 76.

Jag skickade in ytterligare två layouter till det numret, men de kom inte med så då kan jag ju visa dem för er istället!


Början på vår bröllopsresa.


Ja, tacka vet jag Photoshop =) Jane, känner du igen fotot??

Kommentarer
Postat av: K8an

haha visst älskar vi alla photoshop :D

2009-04-29 @ 22:24:28
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så himla himla snygga layouter!! Och vad smart med ett förberett resealbum! Hoppas du får en toppenresa!



Kram!

2009-05-03 @ 12:15:08
Postat av: Mia

Hm...det var alltså jag som skrev inlägget ovan. =)

2009-05-03 @ 12:16:34
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0