:: Påsk i Strömstad ::

Vi har firat påsk i min hemstad Strömstad. Vi åkte upp i fredags och stannade först till hos min syster i Vänersborg och firade hennes 40-årsdag. Påskafton firade vi hos min andra syster som bor i Strömstad med god mat, promenader och massa mys.

Mina syskonbarn leker lite i skogen medan vi väntar på födelsedagsmaten.


Mitt kära Strömstad.


Påskbuffé.


Om en liiiten stund skall jag ta bilen och hämta upp några galna scrappare, och sedan bege oss till Gislövsträffen utanför Trelleborg. Skojigt värre skall det bli :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken mumsig påskbuffé! Och det var värst vad du far på scrapträffar! =)



Kram!

2009-04-14 @ 11:02:43
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0