:: Två layouter till Brunkullans ::

Deltävling 2 i Brunkullans hösttävling är avslutad och jag kan nu visa upp mina layouter.

I deltävling 2 gjorde jag denna layout efter en skiss av söta Zarah.


Nästa layout är till en bonustävling där man fick välja tre saker ur en lista på tio som man skulle ha med på sin layout. De tre saker man valde fick man ersätta med tre andra, så att listan blev komplett för nästa person. Jag valde:
*något rutigt
*blandat typsnitt i rubrik/titel
*3D-lack (finns på blommorna)


Jag har skrivit ut nästa deltävling, och skall försöka hinna scrappa den idag. Sen blir det en liten paus då vi har annat för oss ;) Sen hoppas jag hinna med den fjärde och sista deltävlingen när vi kommit hem från vår bröllopsresa.

Kommentarer
Postat av: Mia

Så härliga!! Öland-layouten är helt underbart läcker! Stark liftvarning!! =)



Kram!

2008-09-14 @ 19:12:37
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Evelina

Ååååh vilka härliga layouter! ♥

2008-09-15 @ 18:49:48
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0