:: Svensexa ::

Det blir ingen middag med vårt toastpar Denise och Magnus ikväll. Fast det visste ju redan jag, Denise och Magnus...Sebastian däremot hade helt svalt betet ;)  Han är nämligen iväg på sin svensexa precis just nu.

Jag fick en förfrågan från hans ena bestman som ordnar svensexan att hjälpa till med kidnappning. Så jag totade ihop att vi skulle bjuda på middag ikväll och att vi behövde åka och handla inför det. Och Sebastian gick på det hehe. Jag pratade med Ica Maxi i närheten av oss tidigare nu i veckan och frågade om de kunde ropa ut ett meddelande på högtalarna när vi kommit in i butiken. Tjejen jag pratade med då var helt med på noterna och skulle upplysa personalen *fniss* Sebastians "kidnappare" skulle ge klartecken om att ropa ut när vi kom in i affären.

Så idag (efter en NERVÖS morgon för mig) kom vi oss äntligen iväg till Ica Maxi. När vi gått in så stannade Sebastian till vid cykelgrejerna och sa att jag kunde gå i förväg..så jag fick låtsas intressera mig för det också. Sen kom meddelandet i högtalarna. "Kan ägaren till en grå Nissan Almera med registreringsnummer XXX XXX komma till informationsdisken".  Sebastian reagerade på en gång och sa "shit, vi har säkert glömt stänga dörren" *skrattar*. Han höll på att rusa ut genom ingången, men jag fick honom att gå till infodisken istället. Han går fram och från sidan ser han sin bästa vän Patrik och säger "hej" med tonen "oj är du här också" och sen inser han. TOTALLURAD!!! En mössa åker på och de drar iväg med honom. Och jag var såklart(!!) framme med kameran.





Puss älskling!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej, har just hittat hit & du gör fantastisk snygga lo.s! =)



Ha det gott, kram

2008-09-13 @ 16:52:24
URL: http://mysmumlan.blogspot.com
Postat av: Nina

Haha, jag tyckte att din kidnappningsplan var väldigt finurlig och kul - är säker på att Basse uppskattade det!!



Tack för ikväll - du är världens raraste!

Måste ses snart igen....å fika å kanske PYSSLA? Fast det får visst vänta till efter bröllop och -sresa ;)



PUSS!

2008-09-13 @ 21:53:06
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0