:: Scrappat med Pink Paislee Pop Fashion för ScrapAddicted ::

Jag har jobbat med dessa underbara papper; Pop Fashion från Pink Paislee som jag fick hem från ScrapAddicted i förra veckan. Med sina romantiska och mjuka färger passade de utmärkt till bröllopsfoton från min vänner Annika och Adams bröllop för några helger sedan.


Papper: Bazzill CS White.
Mönstrat papper: Pink Paislee Pop Fashion - Parachute Pants, Leg Warmers och Pedal Pushers.
Alfabet: Pink Paislee Fashion Script Alpha - Pink och Green.
Dekoration: Spets, knappar.
Övrigt: Häftklamrar, floss, Fluid chalk, hörnavrundare (scalloped kant), MM Tiny Alpha Stickers.


Mönstrat papper: Pink Paislee Pop Fashion - Jellies, Mary Janes, Leg Warmers och Pedal Pushers.
Alfabet: Pink Paislee Fashion Script Alpha - White.
Dekoration: Knappar.
Övrigt: Floss, stor blomma, overlay.


Papper: Bazzill CS White, Orange Peel grön.
Mönstrat papper: Pink Paislee Pop Fashion - Mary Janes och Bermuda Shorts.
Stämpel: Easer anteckningsblock med hjärta.
Alfabet: Pink Paislee Fashion Script Alpha - Green.
Dekoration: Knappar, blommor, rosa blingswirl.


Papper: Bazzill CS Raven.
Mönstrat papper: Pink Paislee Pop Fashion - Hip Huggers och Bermuda Shorts.
Alfabet: Pink Paislee Fashion Script Alpha - Pink.
Dekoration: Knappar och Tag (Creative Café), band, chipboard-swirl (färglad med akrylfärg).
Övrigt: Floss, Fluid chalk, vit penna.


Papper: Bazzill CS Raven och mörkrosa.
Mönstrat papper: Pink Paislee Pop Fashion - Bell Bottoms och Leg Warmers.
Dekoration: Whale of a punch Retro Flower, knappar, punchinella.
Övrigt: Dymo, vit penna.


Papper: Bazzill CS Raven.
Mönstrat papper: Pink Paislee Pop Fashion - Overlay.
Alfabet: AC Thickers Vinyl - Sprinkles röda.
Dekoration: Band - rickrack, svart spetsband, röda bling.

Kommentarer
Postat av: Nina

Awwww - SÅ sagolikt vackra layouter! Ögongodis!

Du vet verkligen hur man får ut det bästa av en kollektion mönsterpapper.



Å jag blir helt rörd och glad när jag ser layouten om mig... TACK!! ♥

2008-09-02 @ 08:59:25
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Mia

Oj oj så mycket snyggt!! Jag bara tokälskar "risregn"!!



Kram!

2008-09-03 @ 10:46:44
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Wildärtan

Oj vad du har knåpat på! Såg då min vackra syster där i minglet...

2008-10-06 @ 15:38:49
URL: http://wilderth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0