:: Lördagsbabbel ::

Jag har scrappat i veckan, men tyvärr inga layouter jag kan visa ännu, så ni får ge er till tåls :) Några av dem är till Brunkullans hösttävling. De har så roliga tävlingar och bonustävlingar!

Igår var vi som sagt på Mamma Mia, och Mamma Mia vilken bra film!! Jag hade en barsk man vid min vänstra sida (Sebastian satt på den högra ;) så det hindrade mig lite från att rocka loss, men bena ryckte mest hela tiden :D Är så glad att jag såg den!

Just nu sitter jag och dricker en kopp te och väntar på att gå iväg och göra provuppsättning och provsminkning inför bröllopet, det skall bli väldigt spännande. Jag har lite tankar kring frisyr, men kommer låta Helén, min frisör ha rätt så fria händer..det blir alltid bäst så tycker jag.

Nu i veckan som gått har vi varit hos guldsmeden och tittat på ringarna, träffat solisten och floristen. Allt känns SÅ bra! I nästa vecka blir det att hämta klänningen och träffa fotografen. Det närmar sig med andra ord :) Idag är det två veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: LottaRos

Ja!!!

Jag visste väl att det var du!

(nu fattar du ingenting...)

Jag såg fotona från bröllopet du var på, på ett forum där bruden är medlem, och kunde svära på att det var du på några av fotona - men jag var ju osäker eftersom bröllopet inte var i Skåne! ;-)

Nu såg jag längre ner här att du VAR på bröllopet!



Haha, tänk att man kan känna igen en person som man aldrig träffat - det är ett säkert tecken på att du scrappat mycket om dig själv! ;-) Bra jobbat!

Trevlig helg!

2008-09-06 @ 14:55:14
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com
Postat av: LottaRos

Glömde ju:



Mamma Mia! är ju bara sååå bra!



Så spännande att bröllopet snart är!

Önskar er en underbar dag och ett underbart liv tillsammans!

2008-09-06 @ 14:57:36
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com
Postat av: Mia

Åh, vad mycket kul ni har framför er!! Ska bli så kul att få lite bröllopsfoton sedan!



Kram!

2008-09-06 @ 15:22:40
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Viveka på Humlebacken

Hehe, hade du en trevlig lördag?? :)

2008-09-07 @ 07:41:04
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0