:: Tålamod ::

Jag vet att många väntar på uppdatering av både det ena och det andra här i bloggen ;) Framförallt bilder från bröllop och bröllopsresa. Tålamod, kära vänner, tålamod =) Jag har inte haft tid i veckan, det har verkligen gått i ett. Dessutom har min dator mått allt annat än bra, den kraschade ju veckan innan bröllopet. Vi gjorde ett försök att installera en hårddisk vi hade liggandes, men den funkade inte så bra ihop med övriga datorn så det blev att köpa en helt ny. Idag kom den äntligen och nu är jag snart på spåret igen :)

För de som inte sett ännu så har Fia lagt ut lite fler bilder från bröllopet i sin blogg.

Nu väntar det en fullspäckad helg som går över till en fullspäckad vecka. På lördag skall vi nämligen ha en liten DT-träff hos ScrapAddicted och på söndag åker jag till Stockholm till sötaste Tettiz, hennes man David och dottern Kajsa och hälsar på. Där stannar jag till tisdag morgon då det är dags för en jobbkurs i tre dagar. Så på torsdag är jag hemma igen och då hoppas jag att det blir lite lugnare och allt återgår till det normala :)

Men jag måste säga att det här med att vara fru känns riktigt bra. Igår kom jag hem till en stor blombukett från Sebastian, bara för att! Min underbare man *fniss*

Att vara fru innebär också att jag skall vänja mig vid ett nytt efternamn, vilket inte lär bli något problem. Jag älskar mitt nya efternamn!! Jag fick papper för nytt körkort i måndags och skickade tillbaka med foto och underskrift redan dagen efter. Det har också börjat trilla in nya kort med mitt nya namn. Snabbare än vad jag räknade med!

Två bilder kommer i alla fall är, de första på stranden vid Punta Sabbioni som ligger på en halvö precis öster om Venedig där vi sov i två nätter och så en bild inne ifrån Venedig.


Det blåste rejält den här kvällen, men det var häftigt att promenera längs stranden som en kontrast till den alptopp vi åkte linbana upp till dagen innan.


Vackra Venedig med Canal Grande, den stora kanalen som slingrar sig som en orm igenom hela Venedig.

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

ååå vackra Venedig. DÄr var vi när vi firade tioårig bröllopsdag. Men det är ju ett tag sedan så det är kanske dags att åka dit igen. När ska du till Fia igen? Klart att ni måste komma över då! Eller tar det kanske för mycket tid av din dyrbara scrap-tid...:?

kram

Vivi

2008-10-10 @ 08:15:34
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0