:: Scrapträff ::

Igår var jag på en underbar DT-scrapträff hos ScrapAddicted! Det var så KUL!! Först fick vi gå en kurs som Lotta från Scraphouse höll i, eftersom vi vann en 7Gypsies-tävling som de höll i. Vi fick göra varsitt väskalbum, en produkt från 7Gypsies som ser ut som en pärm där man sätter väskhandtag på långsidorna. Papprena vi fick använda till passade hur bra som helst med mina bröllopsfoton och jag hann med att dekorera själva väskan och tre utav albumbladen. Jag blev riktigt nöjd! Bild kommer senare när jag hunnit göra några fler albumblad. Jag hann också med att göra en layout, som visas på Veckans Skiss på tisdag!

Tack Jane, Fia, Nina, Karin, Emma och Marie för en härlig träff!! Skål ;)

Nu skall jag strax stänga ner datorn och släpa ner några väskor ner för trappan. Idag flyger jag nämligen till Stockholm. Jag skall hem till sötaste Tettizen med familj och bara mysa i dagarna två! Jag misstänker att det blir en stor portion babbel, en lika stor portion skratt och till det massor med pyssel :) Det skall bli så mysigt! På tisdag förflyttar jag mig in i centrala Stockholm där jag skall gå en kurs för jobbets räkning. På torsdag kväll flyger jag hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0