:: Glasexplosion ::

Isch, jag var precis med om något ytterst obehagligt. Jag skulle ta ett glas ur skåpet för att dricka lite vatten och jag hann bara greppa runt glaset och PANG så exploderade det. Hela jag frös till och Sebastian kom rusande och undrade vad i h****te var det. På skåpet, över hela bänken och på golvet låg det glassplitter :-/ Som tur var skadade jag mig inte, fick bara en liiiiten flisa i den andra handen.

Usch usch!! Det glaset måste redan ha fått sig en smäll och så behövdes det bara en liten beröring för att få det att explodera, obehagligt var det i alla fall.

Jag får nog scrappa av mig det hela =)

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Hu! Vad läbbigt!! Jag förstår att du måste ha blivit lite lätt chockad - för det där förväntar man sig inte!



Scrappa av dig det hela du, det låter som den bästa meducinen!!! ;D



kramkram

2008-11-03 @ 21:55:44
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0