:: Presentationslayout ::

Just nu har vi en presentationsrunda på Scraputmaningen, och idag var det bland annat min tur att presenteras.

image462
Namn/nick: Linda/Gulligullan
Kort om mig: Jag är 31 år och bor i Malmö med sambo och två katter. Jag jobbar som verksamhetskonsult på Logica och ägnar stor del åt min fritid åt scrapbooking.
Scrappat sedan: Våren 2006.
Favoritscrappryl: Mååååånga...thickers, dymo, journaling stämplar/spots, bling, mönstrade papper.
Favoritfärg att scrappa med: Alla färger, jag väljer färger som matchar fotot och mitt humör för tillfället.
Scrappar mest/helst om: Mig själv, nära och kära, semester/upplevelsebilder.
Inspireras av: Andra scrappare, utmaningar, nya papper och dekos.
Skapar bäst när... : timmen är sen eller tillsammans med andra scraptokiga.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Alldeles löööövli!

2008-03-20 @ 10:49:28
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0