:: Music Makes The People Come Together ::

Jag blev tillfrågad att scrappa en layout till mars månad musikvideo i inspirationsbloggen *MusicMakesThePeopleComeTogether*. Videon är Madonna med låten Sorry.

image416

Jag plockade upp "prickarna" på skärmen som Madonna har bakom sig i stora delar av videon, i min favoritfärg turkos. Och så har jag i titeln använt ordet "Förlåt". Journalingen syns lite dåligt: "Ett ord, ett litet ord som är så svårt att säga och uttala. Ett ord som dock är så viktigt och nödvändigt att använda."

image413

Kommentarer
Postat av: favvismaria

hm.. det pappert å sån overlays har ju jag me. Det var ju snyggt så som du gjort=)

2008-03-02 @ 14:11:58
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0