:: Jag kapitulerar... ::

...det blir ingen vinter i år. Jag är nog en av de få som ville ha snö och lite kyla, men nu verkar faktiskt våren ha kommit, på riktigt. På min promenad idag sken solen, det knoppas på träden och överallt syns snödroppar, påskliljor och krokus. Jag har inget emot våren, älskar den...men jag gillar årstidernas skiftningar och vill uppleva varje årstid för vad den är :)

image452

Ikväll är det melodifestivalfinal, jag kommer sitta bänkad. Till mat blir det denna soppa, som jag blev bjuden på förra lördagen hos en kompis. Otroligt gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är inte ensam om att ha saknat vintern. Jag ville också minsann ha några fina vinterdagar så barnen skulle få lek ai snön, åka pulka, stjärlapp mm.

Vårkramen Anna

2008-03-16 @ 14:51:17
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Linda

Här snöar det för fullt idag efter att jag trott att våren var på fel. Så fel man kan ha. Det snöar säkert hos dig nu också, hoppas glädjen är stor :)

2008-03-17 @ 15:30:41
URL: http://scrapjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0