:: För att mota Olle i grind.... ;) ::

....så vill jag bara säga att jag med vinter menar några minusgrader, gnistrande vitt snötäcke, vindstilla och isblå himmel. Inte storm och horisontellt snöade som lägger sig i drivor. Nu kanske jag slipper en del gliringar i kommentarerna *fnissar* Helt galet väder har det varit här i Malmö idag, det började med solsken och slutade med värsta snöstormen. Det gick dock rätt bra att cykla hem, jag hade vinden i ryggen nästan hela vägen =)

Jag har haft en fantastiskt härlig och rolig helg. Igår var jag och Fia i Hässleholm och hälsade på Camilla och pysslade hela dagen. Det var otroligt trevligt! Vi blev bjudna på supergod lunch och minst lika god middag. Ett jättetack till både Camilla och Lasse för en jättekul dag! Hela tre layouter fick jag ur mig, två av dem skall passera genom två inspirationsbloggar innan de hamnar här ;) Den tredje kommer dock dyka upp senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Fialia

Prutt, jag skyller vädret helt och hållet på dig... HAHA

2008-03-17 @ 22:26:36
URL: http://scrappa.blogg.se
Postat av: Else

jajaja, kom inte med undanflykter. ;) Du ville ha vinter, du fick vinter. Och alla vi andra får väl stå ut, så att du kan vara nöjd. ;)) Det blir väl vår så småningom, får vi hoppas.

2008-03-18 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0