:: And here we go again... ::

Säg den ro som varar. Nu är Pix sjuk igen :( Vi märkte igår att han inte riktigt var sitt vanliga jag, han tvättade sig ovanligt mycket på magen och i baken. På kvällen satt han på toaletten länge och försökte kissa, men det kom inget. Urinsten igen, ironiskt nog exakt på dagen ett år sedan han hade det sist. Med tanke på uvi för några veckor sedan, så är det inte konstigt att det utvecklades till urinsten. Imorse fick vi tid hos veterinären som skrev in Pix och gav honom en lugnande och sövande spruta. Han kom in på operation ganska snabbt, och blev spolad. Han har fått stanna över natten för att få dropp och återhämta sig, imorgon hoppas jag att han kan få komma hem igen!

Över till lite roligare, jag fick ett DT-paket med mönstrade papper från American Crafts från ScrapAddicted idag som jag snart skall sätta skärmaskinen i =) Titta under nyheter i shopen!

image433

Kommentarer
Postat av: Terése

Åh, stackarna. Hoppas att han tillfrisknar snabbt!

2008-03-03 @ 20:59:31
URL: http://terese75.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0