:: Scrappat ikväll... ::

Det blev lite oplanerad scraptid ikväll. Min barndomsvän Anna och hennes man Mikael fick en dotter igår, så jag pysslade ihop ett "välkommen till världen"-kort till dem.



På onsdag tar min systerson Alexander studenten, så ett kort har även knåpats ihop till honom (det får ni dock inte se, för jag vet att hans mamma är här inne titt som tätt ;) och så har jag även gjort en layout som visas på Veckans skiss imorgon.

Idag var min första "riktiga" semesterdag, och jag har njutit!! Tog sovmorgon och lallade sedan runt här i godan ro, åt frukost och gjorde mig i ordning. Vid strax innan lunch cyklade jag ner till stan, till Paula´s hudvård för att färga och fixa ögonbrynen, en lyx jag unnar mig :) For sedan vidare upp mot stan och stannade till vid Lindex och H&M och handlade kläder att ha på Alexanders student.

Väl hemma igen fixade jag lunch och tittade på de sista avsnitten av Desperate Housewives (för säsongen) och WOW säger jag bara...vilket säsongsslut!! Totalt oväntat ;)

Imorgon åker jag hem till Strömstad i några dagar, det skall bli supermysigt! På onsdag blir det studentfirande för Alexander med hela familjen, sedan blir det bara lata dagar med familjen och kompisar. Jag kommer hem på lördag igen. Som vanligt följer kameran med och bloggen lär uppdateras i veckan.

Kommentarer
Postat av: sofia85

vilket fint kort! Sommar LO'n här under var ju oxå helt lovley...:-)

2008-06-11 @ 22:59:18
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com
Postat av: Nina

Ojojoj så SNYGGT Linda! Me like :)



2008-06-12 @ 00:26:23
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0