:: Personlighetstest ::

Hittade detta personlighetstest hos Babsan, och testade själv.

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:
Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

Hmmm, tycker inte min personlighetstyp passar alls in på mig (som jag känner mig själv). Vad tycker ni?

Känslig stämmer..men enastående social kompetens? Empatisk hoppas jag att jag är, och att jag bryr mig om hur andra mår. Jag tycker om att vara ensam vid själv valda tillfällen. Framgångsrik i att hantera relationsproblem? Låter som jag är en relationsexpert HAHA. Leda debatter njaääe.

Ingen av karriärerna känns särskilt lockande heller, eller lyxhemmafru kanske *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Nina

Så som jag känner dig, tycker jag att beskrivningen verkar passa bra! Du är iaf både empatisk och har social kompetens som få. ♥

2008-06-15 @ 12:34:02
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Nina

Haha - nu har jag också tagit testetm och jag fick EXAKT samma som du! Kul va'?



..hmm fast läkare fanns visst inte med bland alternativen..



2008-06-15 @ 12:46:49
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0