:: En liten recension :) ::

När jag och Sebastian var på Cervera i söndags så hittade jag "färsk-potatis-skrubbhandskar".



Jag tyckte de såg så finurliga ut (och jag tycker de är aptråkigt att stå och skrubba färskpotatis med en borste eller kniv), så jag köpte hem dem. Jag har lovat Fia en recension så här kommer den =)



Instruktionen är inte särskilt krånglig...på med handskarna och börjar skrubba =)



Och potatisen blev ren och fin, så när som på skal som man behöver potatisskalare för att få bort. Klart godkänt tycker jag, och definitivt enklare än med en borste eller liten kniv.



Handskarna kostar 49 kr på Cervera. Min assisterande fotograf ovan tipsar dock om att vanliga skrubbhandskar avsedda för duschen ser preciiiiis likadana ut och funkar på samma sätt, och är förmodligen ett antal tior billigare ;) (men då hävdar jag å andra sidan att man inte får det fina "potato"-trycket på =)

Glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Elina

Smaaaaart!

2008-06-24 @ 02:34:28
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0