:: 6 juni, en speciell dag ::

Ja, 6 juni är en speciell dag. Inte för att det är Svenska flaggans dag eller Sveriges nationaldag, utan för att det är den dag jag och Sebastian blev ett par för fem år sedan. Fem år sedan, det är inte klokt, tiden har bara sprungit iväg. Jag tycker man skall ta varje tillfälle i akt att fira något som betyder mycket för en. Det behöver inte vara något extraordinärt, dyrt eller avancerat, utan bara göra något tillsammans. Det kommer vi göra imorgon. Vi brukar åka iväg någonstans med en picknick, kanske en grill och en flaska vin. Så blir det imorgon, vi planerar en biltur norrut med picknick, en grill och massor av solsken. Kameran följer också med :)

Så här har det sett ut tidigare år.

040606 - Vi åkte till Knäbäckshusen och Stenshuvud, fikade på Café Annorlunda och vandrade i vackra Österlen.


050606 - Detta året blev det inget direkt firande eftersom jag åkte hem för att gosa med mina föräldrars valpar som deras hund Ronja blivit mamma till en månad tidigare.


060606 - Vi tog bilen och åkte till utkanten av Höllviken/Kämpinge och hade picknick.


070606 - Detta året blev det utflykt och picknick till Skrylleparken i Dalby.

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis på er 5-års dag. Hade en fråga bara, lite dum kanske, men hur gör man så att bilderna bara blir max 200kb till scrapmaran? datorer är inte min starka sida? Ha en underbar scraphelg!

2008-06-06 @ 09:04:35
Postat av: Elenore

Va' mysigt det ser ut med picknick.

Hoppas det fina vädret håller i sig när du ska upp hit, det är alldeles ljuvligt just nu, redan 18 grader i skuggan =)

2008-06-06 @ 09:05:50
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0