:: Söndag morgon ::

Joggemia skisser har nu fått en helt egen blogg. Helt rätt tycker jag, för de skisserna är verkligen underbara! Bokmärk den vet jag, för det har jag gjort!

Idag är solen som bortblåst, istället är det mulet och det har regnat under natten. Regnet hänger i luften just nu, men jag skymtar faktiskt lite blå himmel om jag lutar mig ordentligt åt höger och tittar ut genom fönstret. Hoppet är det sista som överger en ;)

Jag har precis tagit på mig träningskläderna och skall cykla bort till gymmet några minuter härifrån där Terese väntar på och så skall vi vara duktiga i en dryg timme. När jag kommer hem så är fortfarande hela dagen kvar, riktigt härligt!

Planen för resten av dagen är tvättid och scraptid. Sebastian skall åka till Genarp och fiska med sin pappa.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Din blogg är så grann!

Ha en skön sommar!

2008-07-06 @ 09:49:32
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Linda Persson

din dag blir nästan som min....sambon är och fiskar i Vombsjön och jag och barnen ska äta scones och sen ska jag och stora tjejen scrappa.

2008-07-06 @ 10:21:08
Postat av: Mia

Du är så gullig som gör så bra reklam för mina skisser....tack för det! Jag har nu svarat på utmaningen. =)



Kram kram!

2008-07-06 @ 11:44:15
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0