:: Söndag kväll ::

Så var denna helgen förbi, det har varit en skön och avkopplande sådan. Igår var ju en fantastiskt strålande och varm dag då vi var i Skanör. Idag har det också varit varmt, fast på ett klibbigt och tryckande sätt. Jag var ganska säker på att vi skulle få åskoväder eftersom det varit så kvavt. Nu under kvällen har det i alla fall kommit regn som rensat upp lite i luften, det återstår att se om det blir dunder och brak också.

Jag har scrappat tre layouter och ett kort ikväll, dock inget jag kan visa upp ännu. Jag har ytterligare en layout på gång, men nu skall jag faktiskt gå och lägga mig och läsa i min bok innan det är dags att sova inför en ny arbetsdag.

Jag avslutar med en bild från igår, jag hoppas det blir mer sådant här väder för alla som har semester och sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0