:: Scrappat ::

Igår var min goa vän Fia här hos mig och scrappade. Jag som fått hem så mycket fina papper den senaste tiden hade nästan lite svårt att välja vilka jag skulle börja skära i =)

Det blev i alla fall två layouter, och en tredje som är påbörjad. Den första layouten visades på Scraputmaningen idag, efter en utmaning där följande skulle finnas med på layouten:

*Ram runt foto
*Minst en fjäril
*Akrylfärg
*Rubons i rubriken

Efter helgen i Kalmar har jag många fina foton på Sebastians systerdotter Leia. Det blev en något graffiti-inspirerad layout. Kladdet bakom fotot blev dock lite misslyckat,  men jag kan checka av "akrylfärg" i listan ovanför i alla fall :) Pappret kommer från Rosemoka Design - Appel Nature och heter just Graffiti.

Kommentarer
Postat av: Nina

Aaahh, vilken ljuvlig layout på alla sätt och vis!! Färgerna, mönsterpappret, fotot med söta flickan och blomman i håret. URSNYGGT!

2008-07-17 @ 09:45:35
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Sara och Matte

UNDERBART!!!!!!!!!!!



Kan vi lägga en beställning?



Tusen tusen tack för en supermysig helg! Jag hoppas att Basta har framfört hur omtyckta ni är av alla i min "familj" i denna by ; )



Stor kram från oss alla till "inda" och "bachta" framför allt från någon som gärna äter Shipssss

2008-07-17 @ 22:53:13
Postat av: Mia

Helt underbart läcker!!!



Kram!

2008-07-18 @ 12:32:42
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0