:: Scrapveckor, någon? ::

Jag har kommit på värsta braiga idén! Ni vet den hemliga perrongen som Hogwarts Expressen i Harry Potter-böckerna avgår ifrån, perrong 9¾ på Kings Cross i London? Tänk om man kunde uppfinna sådana veckor, bara tillgängliga för scrappare och som liksom bara finns där mitt bland alla andra veckor utan att göra anspråk på den normala tiden. En HEL vecka bara ägnad åt scrap, det vore något =)

Det är ju just tid som är en bristvara när det gäller scrappande, vilket jag tror många andra känner med mig. Jag har ju egentligen all tid i världen, inga barn och nära till jobbet så jag snabbt kommer hem. Jag har dock ofta svårt att komma igång, har ganska lång startsträcka och har för länge sedan konstaterat att jag är en sen kvällsmänniska. Framåt 22 kommer jag igång på riktigt och då är det snart dags att gå och lägga sig :/ Sedan är den här surrande apparaten som jag just nu sitter och skriver vid en stor bov i dramat, den har en enorm dragningskraft =)

Nej, nu skall jag hoppa iväg till scrapbordet och åtminstone påbörja en layout innan det är dags för sängen. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Fialia

Jaaa, jag är på för lite extra scrapveckor. Det kan väl du fixa?!

2008-01-14 @ 21:55:20
URL: http://scrappa.blogg.se
Postat av: Zarah

Måste väl vara vecka 9¾? UTAN Mickey Rourke, kan tilläggas. *fniss* Kram!

2008-01-14 @ 22:53:57
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Else

När du har uppfunnit den veckan står jag först i kön! Jag har ofta sagt att jag skulle vilja ha en sån där dag som ingen annan har - även om jag inte scrappar, så behöver jag den ändå... ;)

2008-01-15 @ 20:34:54
Postat av: AnnikaS

Åh vilken underbar idé!!! Jag lovar att jag hör av mig om jag hittar den och jag hoppas du gör detsamma.
kram Annika

2008-01-16 @ 10:42:37
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0