:: Scrapkväll hos Fia ::

Igår kväll var jag hos Fia för ännu en scrapkväll. När jag kom dit så möttes jag av två ivriga ungar som drog med mig in i huset. Jag hade med mig varsitt ark med klistermärken med Nalle Puh på till dem, så vi ägnade en lång stund åt att sitta och sätta in dessa i en klistermärkesbok medan Fia lagade godaste laxpajen.

Efter vi ätit och ungarna lagt sig satte jag och Fia oss för en lååååång kväll av tokscrappande. Jag hann med tre layouter, liksom Fia samt många koppar te. Två av layouterna kan jag inte visa ännu, men jag skall försöka hinna fota den tredje ikväll.

Efter den tredje layouten var klar tittade jag på klockan och såg att den var halv ett! Kanske dags att dra sig hemåt, kanske?? =) Tack Fia för en härlig kväll!

Ikväll skall vi faktiskt träffas igen, fast på en fotokurs på FotoVideo i Malmö, där de skall gå igenom EOS funktioner och inställningar man kan göra.

Kommentarer
Postat av: Camilla E

Era nattramlare - men vad gör man inte för konsten? ;-) Kram

2008-01-17 @ 19:26:08
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Fredagen är den absolut bästa dagen på hela veckan. Eller hur? Jag önskar dig en riktigt trevlig helg!! ♥

2008-01-18 @ 18:03:29
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0