:: Nytt månadspaket från USA ::

Jag har börjat prenumerera på ett nytt månadspaket från USA. Hittade The ScrapRoom på nätet och tänker testa deras paket i 6 månader. Jag betalar 21.95 dollar plus frakt. Mitt första paket fick jag nu i veckan, och det kostade 12 dollar i frakt. Totalt drog dem 228 kr från mitt konto.

Paketet består av mönstrade papper från fyra olika märken, cardstock och dekorationer. Jag är jättenöjd med paketet och har redan hunnit skapa två layouter!

image271
MOD TECHNO POP: Stripez, Asterisky, Symbolik, Bazzill Whit, Maisy Mo Doodle Black Rub-ons.

image272
AMERICAN CRAFTS ELEGANT: Masquerade, First Kiss, Slow Dance, Bazzill Jet, Basic Grey Black Tie Ribbon, American Crafts Elegant Vinyl Shapes.

image273
MY MIND´S EYE CONFETTI: Celebrate Flowers, Celebrate Stripes, We Are Family Dots, Bazzill Jacaranda, MME "Together" Title Sheer, 5 Maya Road Memo Office Sheers, All American Button Mix, Royal Blue Polka Dot Ribbon.

image274
A2Z IT´S ELEMENTARY: It´s Elementary 4, It´s Elementary 5, It´s Elementary 6, Bazzill Brown, Maya Road Chipboard Arrows, Maya Road Arrows Clear Ribbon.

Kommentarer
Postat av: linaliten

Wow, vilket underbart paket! Nu blev jag riktigt sugen på att testa. :) Ska bara avvakta mitt köpstopp och flytt först, så får jag överväga under tiden. Och då kanske du hunnit få fler paket så jag har lättare att bestämma mig... ;) *kram*

2008-01-19 @ 10:54:03
URL: http://linaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0