:: Ny layout ::

Jag var hos Fia i torsdags och invigde hennes nya scraprum. Ett stort rum med massor plats för våra grejer, för jag kan lova att vi sprider ut oss =)

Jag gjorde tre layouter, varav en jag kan visa. Fotot är taget den 3 juli 2005 vid Västra Hamnen/Bo01 i Malmö.
image233

Ni har väl inte missat att Scraputmaningen söker fler medlemmar till sitt designteam? Om du älskar utmaningar, tycker jag att du skall söka!

Skriv ner lite grann om dig själv, vad du känner att du skulle bidra med och varför du vill vara med och maila sedan det till oss. Skicka också med ett par layouter som du tycker är typiska för din stil och gärna en länk till en blogg eller ett galleri där vi kan se mer. Skicka mailet till [email protected] senast den 11/1. Vi hoppas på att få se just din ansökan!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej malmöit! Hit får jag allt komma oftare & ja, halkan känner jag igen. Härligt med scrap som då påminner lite om sommaren :0)

Svedalabo sen 1 år

2008-01-06 @ 19:51:32
URL: http://anglahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0