:: Första träningspasset! ::

Ikväll har jag varit och tränat "på riktigt". Jag kan väl inte påstå att jag var jättesugen, men det är väl knappast någon som drar igång träning igen? Jag och Terese möttes utanför träningslokalen kl 17 och satte igång. Vi drog igenom alla de maskiner som instruktören gick igenom förra veckan, det tog ca 1 timme och 10 minuter.

Nu sitter jag här, mätt i magen (efter middagen som Sebastian fixat lagom till jag kom hem), stretchad, nyduschad och känner mig ganska nöjd :)

Kanske man skulle sätta sig en stund vid scraphörnan?

Kommentarer
Postat av: Anna K

Hejja, hejja, hejja (om jag kunde någon bra cheerleadingramsa skulle jag dra den här ;-) ). Det är tungt till en början, men när det börjar bli lite mer rutin vill man inte vara utan.
*kramar*

2008-01-29 @ 23:01:22
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: Terese

Hej vännen! Har du klarat dig från träningsvärk?
Jag har blivit förkyld, men jag tänker inte låta det hindra mig på söndag. :) Kram

2008-01-30 @ 09:53:09
Postat av: Sara

Hej Linda!
Fasen vad du e duktig tycker jag!!! Jag hoppas att jag kan ta mig i kragen och börja ngn ggn jag med! Det är inte kul på vägen dit men ack så skönt när man är på väg därifrån! Gud vad stolt man är över sig själv - eller hur!
Vi syn snart!

STor kram och hälsa Seb

2008-01-30 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0