:: Underbar helg! ::

Jag har haft en underbar helg, som gick alldeles för fort!! Svisch sa det, så var den förbi. Men jag har många intryck, skratt och samtal att se tillbaka på och minnas.

I fredags tog jag tåget till Kalmar till min svägerska Sara med sambo Mattias och barnen Alexander och Leia. Jag stannade över hos dem till lördagen, vi åt gott på kvällen och hade det mysigt. På lördagmorgonen hade vi en liten fotosession för att fånga båda syskonen på bild :) Visst är de fina?

Leia och Alexander.image349























Vid lördag lunch fick jag skjuts till Zarah av Sara. Tack för det Sara :)

Oj, vad med grejer vi har hunnit med. Vi började med att gå en sväng för att handla lite mat till kvällen, när vi kom hem hade Zarahs man Mikael lagat en supergod kycklingsoppa som vi mumsade i oss. Vi drog sedan fram alla våra scrapsaker och satte oss vid deras matsalsbord för att scrappa loss, men det bidde inte så mycket pysslat =) Istället blev det ett långt samtal om stort och smått, roligt och allvarligt, minnen och drömmar. Ett härligt samtal!

Men vi började faktiskt att plocka med papper och dekorationer så småningom, men som alla vet, tiden rinner iväg när man har det mysigt!! Det började dra ihop sig till melodifestivalen och vi ville gärna ha klarat av middagen innan. Micke lät oss scrappa vidare och fixade iordning en god tacosmiddag med en massa godsaker. Mätta och nöjda hann vi sätta oss framför tv:n när mello började. Vi visslade och buade om vartannat. Flabbade åt Luuk och hans torra skämt (han ÄR bara bäst). Roligast av allt var dock Björn "what is love" Gustafsson. Vi tjöt av skratt!

Efter mello tittade vi vidare på tv:n och hann med två kriminalserier, en amerikansk och en brittisk innan vi däckade i säng.

På söndag blev det desto mer skapat. Jag hann med att göra två layouter, två kort och något hemligt till torsdag =) Zarah skapade söta bokmärken på löpande band. Innan det blev för mörkt, gick vi ut och hade en fotosession. Det är Zarah som redigerat och fixat bilderna så fint.

image350

image351

image352

Tyvärr blev det då dags för hemfärd, jag fick sällskap till stationen där jag tog bussen till Kalmar för vidare färd mot Malmö. Vid strax efter tio var jag hemma igen. Tack Zarah för en UNDERBAR helg!!! Hoppas vi snart träffas igen!

Det kommer så småningom bilder på det jag skapat under helgen, men ni får ha lite tålamod =)

Kommentarer
Postat av: Zarah

Vi saknar dig... Anton KRÄVER att du återkommer SNARAST! Kram!

2008-02-11 @ 22:28:06
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: myamia

Vilka fina foton!!!

2008-02-11 @ 23:42:29
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Anna

Åhh vad fina foton på er båda, speciellt det understa.

Vinterkramen Anna

2008-02-12 @ 19:42:55
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0