:: Ikväll... ::

...har jag stängt av datorn. Det är helt galet vad mycket tid jag spenderar framför datorn, och vilken enorm dragningskraft den har på mig, så ikväll stängde jag helt enkelt av den efter en timmes surfande. Det resulterade i att jag trädde om ett halsband till min svärmor som legat ett tag och två nya layouter som är till Scraputmaningen, håll utkik på onsdag och lördag =)

Imorgon kommer min mamma hit på snabbvisit, hon och pappa kör ner till Halmstad där pappa skall opereras i sitt knä. Mamma åker vidare ner till oss för att hälsa på och sova över en natt innan hon åker hemåt igen. Skall bli kul att ses!

Nu är det sängen som gäller, galet trött är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0