:: Vill tipsa igen ::

Det är fortfarande många bloggar i mitt Bloglines som bara visar de första raderna av nypublicerade inlägg, vilket gör att jag ofta hoppar över de bloggarna eftersom jag inte pallar gå in i var och en av dessa bloggar. Så jag passar på att tipsa igen.

Blogg.se gjorde en del uppdateringar för ett tag sedan. Bland annat har de lagt till en funktion så att bloggaren själv kan bestämma om inlägget skall visas i sin helhet eller inte i en sk. rss-läsare (t.ex Bloglines eller Bloggkoll).

Så om du har din blogg på blogg.se, gå in i dina inställningar och kryssa i den lilla rutan "Lämna ut hela inlägg i rss-flödet" enligt nedan.


Kommentarer
Postat av: Jane

Tack! Now I have done it :-)

2008-12-18 @ 11:06:09
URL: http://janesprivata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0