:: Julstämning och magsjuka ::

Nu har vi landat i Strömstad efter några dagars julfirande i Kalmar, hos Sebastians syster med familj. Vi hade ett mysigt julfirande med många(!!) julklappar fördelat på arton personer, massor god mat och härlig stämning. Vi fick båda finfina julklappar från våra önskelistor och är så nöjda.

Tyvärr har inte allt varit frid och fröjd, natten till annandag jul vaknade jag med magsjuka och blev liggandes hela den dagen. Inget vidare alls. Vi hade tänkt åka till Strömstad den dagen, men fick skjuta upp det till idag istället. Men nu mår jag bättre och ser fram emot några dagar med nära och kära.


Den fina granen i Kalmar, låt er inte luras av mängden julklappar under granen...de flesta låg i ett annat rum eftersom de inte fick plats =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Tänk att du firat jul så nära där jag bor...bara ca 4 mil. =) Trist att du blev magsjuk, själv fick jag någon influensa eller nåt på julafton. Hoppas du är helt bra nu.



Kram!

2008-12-28 @ 19:18:56
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0