:: Jordbävning ::

Det har tydligen varit jordbävning här i Malmö och övriga Skåne, och som vanligt sover vi som stockar och märker vi ingenting. Vi hade en jordbävning i havet utanför Strömstad för en herrans massa år sen och det sov jag mig också igenom.

Well well, alla tavlor hänger på sin plats och katterna står på benen så det var nog inte så farligt :)

Läs mer:
Sydsvenskan
Aftonbladet
Expressen

Nu kommer säkert alla konspirationsteoretiker att koppla ihop detta med den "åsknedslaget" för några veckor sen och få det till att detta är slutet för Skåne. Spännande värre!

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Jag kände det, och jag brukar inte vakna...

2008-12-16 @ 07:42:00
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Anna K

Om det är slutet för Skåne på riktigt är ni välkomna till Norrland :-) Här händer inga naturkatastrofer, vi har bara mängder med snö och ganska kallt emellanåt.

Kram

2008-12-16 @ 09:39:57
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: K8an

Jag hade precis öppnat ögonen när "elefanten" sprang genom mitt sovrum :)



och roligt att du nämnde att man skulle lägga samman detta med "åksgrejen" det var just vad jag nämnde för mig kära sambo så fort jag kommit över chocken!



Kram



Kram

2008-12-16 @ 11:38:50
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag läste en kul grej på aftonbladeti morse ang jordskalvet..en kvinna vaknade av att det skakade i väggar och säng..hon trodde först att det var katten som kräktes i sängen!!!woww vilken katt...!!innan hon förstod att det var ett skalv..fick mig ett gott skratt !!kram vi ses snart..syrran

2008-12-16 @ 20:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0