:: Året 2008 ::

Jaa, nu börjar årskrönikor av alla de slag att trängas i alla bloggar och jag hänger på. Här kommer en variant som jag hittade hos Morgonsol. Det blev väldigt bröllopsrelaterade svar, men det får ni stå ut med...det var ju faktiskt det största som hände oss under 2008 =)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Gifte mig :)


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag ger aldrig några nyårslöften.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, flera av mina vänner! Superskoj!


4. Dog någon som stod dig riktigt nära?

Nej, tack och lov.


5. Vilka länder besökte du?

Danmark, Tyskland, Österrike och Italien (alla på bröllopsresan).


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

En resa till New York kanske? :)


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

20 september


8. Vad var din största framgång 2008?

Att jag blev fru om man nu kan kalla det framgång *skrattar*


9. Största misstaget?

Inget


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Någon förkylning och en släng med magsjuka, inget allvarligare än så.


11. Bästa köpet?

Får man säga bröllopet?? ;)


12. Vad spenderade du mest pengar på?

Bröllopet


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Vår underbara bröllopsdag, den var fantastisk!!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Du är allt och Fields of Gold (spelades/sjöngs under vår vigsel) samt All Summer Long med Kid Rock (låten som alla verkar hata, men som jag älskar ;)


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Får nog säga att det är detsamma, ibland är jag ju glad och ibland ledsen.


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Scrappat utan prestationsångest.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Scrappat med prestationsångest.


18. Hur har du tillbringat julen?

Först i Kalmar med Sebastians familj och sen i Strömstad med min familj


19. Blev du kär under 2008?

Nej, är ju kär sedan tidigare =)


20. Favorittidning?

Läser Amelia och Hennes då och då, prenumererar på Scrapbooking mm och Laga Lätt, men vill inte påstå att jag har någon "favorit"tidning.


21. Favoritprogram på TV?

Desperate Housewives, Grey´s Anatomy, Cityakutan, House, Numbers (fast jag kan ju inte påstå att jag tittar på dem "på" tv direkt....)


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej, jag hatar ingen.


23. Bästa boken du läste i år?

Tusen strålande solar med Khaled Hosseini.


24. Största musikaliska upptäckten?

Att jag blivit hemskt sugen på att börja sjunga i kör igen.


25. Något du önskade dig och fick?

Glas och tallrikar till våra serviser, A Piece of Cake av Leila Lindholm.


26. Något du önskade dig men inte fick?

Många saker, men också ganska dyra saker ;)


27. Årets bästa film?

Flyga Drake (baserad på boken med samma namn av Khaled Hosseini).


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Minns inte.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mer sol och värme på sommaren och mer snö på vintern.


30. Vad fick dig att må bra?

Sebastian, vänner och scrap.


31. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Ganska obefintligt, hoppas på fler och roligare klädköp under 2009 :)


32. Vilken kändis var du mest sugen på?

HAHA vilken fråga! Well såg en film med George Clooney igår och han är inte helt fel faktiskt ;)


33. Vem saknade du?

Vänner som befinner sig långt bort.


34. Dom bästa nya människorna som du träffade?

-

Kan nog lova att ni får se fler "2008-årsrelaterade" inlägg :)


Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Gott slut söta Linda, och gott nytt år!

kram

Vivi

2008-12-31 @ 13:53:02
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Elenore

Kul att läsa din sammanfattning av 2008!



Måste svara på en sak: "All Summer Long med Kid Rock (låten som alla verkar hata, men som jag älskar ;)"

Nej du är inte ensam, jag tycker också att den är jättebra men har precis som du kännt mig ganska ensam om det ;-)

2009-01-06 @ 21:08:49
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0