:: Malmöfestivalen ::

Jag och Sebastian är väl inte några entusiastiska Malmöfestivalbesökare, men i år har det faktiskt blivit två besök för min del.
 
Igår kväll efter att jag svettats en timme på gymmet bestämde vi oss för att äta middag på Malmöfestivalen. Vi vågade oss på att prova Vildsvinskebab, och jag vet nog fortfarande inte om jag tyckte det var gott eller inte. Det var en sån där smak som man inte kan bestämma sig för, skumt! Den gick ner i alla fall och vi blev mätta, efteråt luktade vi vildsvin om händerna :S

Idag var jag nere på stan och lunchade med några kollegor på jobbet. De hade varit där nere dagen innan också och hade spanat in ett matstånd där de gjorde chilenska burgare. En rejäl burgare med sallad och starkare salsasås toppad med en jalapeño. Riktigt god och mättande!




Här står karlarna och grillar rejäla biffar =)

Kommentarer
Postat av: Millan

Såg just kommentaren på salt&peppar. Beviset fanns ju här i bloggen :)

Alltid kul att testa nya saker, även om maten på Malmöfesivalen inte känns speciellt ny vid det här laget.

2008-08-20 @ 08:45:41
URL: http://www.millan.dk
Postat av: Elenore

Haha det är antagligen en kompis till oss du handlat av om du ätit vildsvinskebab. Tror i alla fall att han är ensam i Sverige om att köra det. :-)

2008-08-22 @ 18:55:59
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0