:: Liftlayout ::

Ojsan, jag glömde nämna i förra inlägget att jag gjort kortet efter Kortskissen #4. I inspirationsbloggen Kortskissen finns fina och inspirerande kortskisser, en ny för varje vecka, så missa inte att titta in där!

Idag har ytterligare en av mina layouter visats på Scraputmaningen. På måndagar brukar vi ibland ha utmaningen att lifta en av våra teammedlemmar. Denna vecka har turen kommit till AnnaK. Titta in i bloggen för att se Annas layout och de övriga liftarna, så här blev min:

image490


Kommentarer
Postat av: Karin SN

Mysko att din länk inte är med för du ligger definitivt i min feed! hmmm, skumt. Jaja, kan ligga på de andra arken och jag tror jag lyckats att sudda ut länkar i excellarket. hmmm, men inte är du bortglömd inte. Fast din länk ligger ju riktigt synlig istället ;-) I marginalen ;-)

kram

2008-04-09 @ 12:22:22
URL: http://tidsoptimist.blogspot.com
Postat av: Susanne H

Vad roligt att scrappa om sitt jobb! Där är man ju så många timmar om dagen men dokumenterar sällan det. Härlig layout i snygga färger!

2008-04-09 @ 21:45:22
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0