:: Måndag och fredag hela veckan? ::

Nyss var det måndag och helt plötsligt är det snart helg igen. Tiden går så snabbt, att jag knappt hinner med! Det känns som veckorna bara består av måndagar och fredagar. Det är synd att helgen går lika snabbt också....

Imorgon, direkt efter jobbet åker jag och Sebastian till Strömstad för att fira min pappa som fyllde 65 i måndags. Hela familjen samlas, det skall bli jättekul att träffa alla igen. Självklart skall vi äta färska räkor =) Vi blir borta över helgen, och Walle, en kompis till mig ser till att katterna får mat och mår bra (tack Walle!!).

Så, jag återkommer efter helgen med förhoppningsvis några bilder hemifrån. Min EOS är ju på reparation så jag får plocka med den lille kamera.

Ha en riktigt trevlig helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej LInda!
Jag hoppas att ni får en riktigt trevlig helg och att ni kör försiktigt när ni e ute på vägarna!

Stor kram från oss!

2007-11-23 @ 08:45:35
Postat av: silwerstar

Ja jisses det är ju helt galet vad veckorna går snabbt..! Hoppas du får en toppenbra helg nu med massa glada skratt! :-D KRAM!

2007-11-23 @ 10:30:12
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Anna K

Ha en toppenskön helg. Och visst har du rätt, veckorna går fort. Om en månad sitter vi ju uppe och väntar in jultomten.

Trevlig helg gumman *kram*

2007-11-23 @ 17:10:02
URL: http://www.kassfeldt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0